پایگاه بسیج و کانون مسجد قبا

پایگاه بسیج و کانون مسجد قبا

برای خدمت

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ب.ظ

برای خدمت

شهید داور یسری

من متاهل بودم،روز های پنجشنبه و جمعه،نوبت نگهبانی من که میشد،داور به جای من قبول مسئولیت می کرد تا بتوانم مرخصی گرفته و به خانواده ام سربزنم و یااقلا ازطریق تلفن خارج از پادگان به آن ها تلفن کنم.

عجیب تر این که وقتی دوره آموزشی ما به پایان رسید و داور امتیاز بالایی را کسب کرد و در این شرایط می توانست زادگاه خود را انتخاب کند و درکنار خانواده اش باشد،اما از من خواست استان سیستان را انتخاب کنم تا او جای خود را با من عوض کند.من همین کار را کردم و به استان زادگاهم اعزام شدم و او در تعقیب انگیزه انسانی خود، برای خدمت به محرومان،عازم روستا های آن دیار گردید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
آقای بختیاری

از خود گذشتگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی