پایگاه بسیج و کانون مسجد قبا

پایگاه بسیج و کانون مسجد قبا

نظم و نماز و نظافت

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

نظم و نماز و نظافت

شهید مرتضی غلامی

سه ویژگی بارز مرتضی که همیشه در ذهن بنده است،یکی نظم  و رعایت انضباط بود. دوم نماز های مرتضی که خیلی عارفانه و زیبا بود و سوم نظافت که مرتضی خیلی به آن توجه داشت وهمیشه خوش بو بود.

مرتضی برای بچه ها که تجدید آورده بودند،یک کلاس تقویتی ریاضی در مسجد گذاشته بود.وقتی فهمید که من هم تجدید آورده ام گفت:تو باید بیشتر درس بخوانی و قبول شوی

بعد هم چند کلاس خصوصی برایم گذاشت. او وقتی به من می گفت که ساعت سه بعد از ظهر این جا باش،شاید من چند دقیقه دیر می کردم،اما خودش هیچ وقت حتی یک دقیقه هم دیر نمی کرد.من در کلاس علاوه بر درس،نظم را هم از او یاد گرفتم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
آقای بختیاری

نظم و نماز و نظافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی